Picking up Maddie

På väg till skolan för att hämta upp Maddie. Det kommer bli stört stressig när vi kommer hem för då har vi ungefär 20 min innan vi måste gå igen för att hon ska på balett. Jag är lite besviken på balettkläderna, jag hade sett rosa fluffiga saker framför mig men hon har bara på sig en ljusblå body. Jätte tråkigt, där krossades mina förväntningar...

Det är stört varmt ute nu. Jag har på mig för mycket kläder, väldigt glad för att jag valde att ta på mig mina vita jeans istället för ett par mörka... Jag kokar i ljusa kläder så det hade vart illa med mörka. Ska byta om till en klänning direkt när jag kommer hem. Jag försår inte hur det kan vara så varmt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0