Patrick Cox

Jag har köpt en nya väska idag :) Jag behövde en ny väska där jag fick plats med både min laptop och mina skolsaker och nu har jag de :) Patrick Cox, aldrig hört talas om honom innan. Han är tydligen en Kanadesisk/brittisk designer eller nått och jag är kär i hans väskor. Och plånböcker. Det kommer säkerligen bli fler väskor från honom... Jag fick ett stort köpbehov när jag gick där bland alla hans kreationer (eller aaa, de fanns andra märken där oxå men dom blev jag inte lika kär i). Hittade dock en militärgrön påse/väska från Ralf Lauren som jag hade velat ha men de kändes lite onödigt att köpa en påse. Jag menar, varför köpa en påse... :P Dock var den jäkligt snygg.

Jag hade en fin lista på saker som jag skulle köpa men självklart så glömde jag bort hälfen av sakerna på listan... Så nu kanske jag måste till stan imorgon också. Väldigt störande.



Nu är de mjukisdress och Engelska glosor som står på mitt schema. När man är i England så kan man ju lika gärna anstränga sig för att lära sig så mycket som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

om du inte slutar lägga upp snygga grejer på din blogg snart sås lutar jag läsa!

2011-09-13 @ 14:42:22
Postat av: vendela

Guuuud va snygg väska!!! vad fick du betala för den? <3 jag är sugen på att föra över lite pengar till dig så du kan köpa en sådan åt mig!

2011-09-13 @ 22:22:48
URL: http://mokey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0