Ond Ekorre

Där satt jag helt oskyldig under ett träd när tre ekorrar helt plötligt börjar kasta nötter på mig. Först så fattade jag inte vad som hände när jag fick ett ekollon rakt på huvudet... Så jag satt kvar under trädet i tron om att de inte skulle "falla" flera. En halv minut senare så började tre ekorrar slänga ner nötter på mig (okay, kanske övergriver lite men ändå). Min tanke var iiee jag är under attack och min andra tanke var hmm vad ska jag göra, jag kan ju inte direkt kasta tillbaka på dem... Så jag gjorde de ända vettiga, jag stirrade surt på dom för att jag fått ett ekollon på mig.

Vad är de för fel på ekorrar i de här landet? Dom är inte rödbruna utan dom är gråa och så kastar dom ekollon på mig. Riktigt onda, undra vem som har tränat dem..?

Jag lyckades fånga en av gärningskorrarna på bild och detta är mitt bevis material på att det finns onda ekorrar. På den första bilden ser vi att misstänkt nr ett håller i ett vapen (ett ekollon) och på bild två har vi ett bevis på att han befann sig i de träd som vapnet kastades ner från.

(btw, jag är inte hög eller något liknande, texten är tillägnad till Fredrika Karlsson)

 


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha är att texten tillägnas mig en förklaring på att du är konstig?

2011-09-30 @ 12:45:46
Postat av: Anonym

Det är nog bäst att min lilla docka kommer hem. Du kan ju inte bli attakerad på detta sätt.

2011-09-30 @ 22:34:05
Postat av: lina

Nepp, mera en förklaring till mina släktingar som undrar vcad tusan de är för fel på mig

2011-10-01 @ 12:21:37
URL: http://linaannisofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0