Lördag

Efter att ha vart i mataffären och hittat Chai Latte på burk och fotat en mycket söt bil har jag ätit frukost och försökt bestämma mig vad jag ska ha på mig. Ibland vill hjärnan inte samarbeta med mig... Oftast brukar jag inte ha klädproblem på morgonen men idag gick de ine att bestämma sig. Jag har fortfarande lust att gå och byta om men nu får det vara bra. Av nån anledning har allt bara varit veligt idag. Jag har till och med tvättat bort mitt smink en gång och gjort om de för att jag tyckte att de inte kändes bra, inte att de inte såg bra ut utan bara för att jag kände för de. Den sista sminkningen bestod enbart av lite mascara och ID puder, allt annat kändes inte rätt för idag. Haha krånglig till tusen idag. Nu ska jag iväg till stan och träffa Gunhild för att äta lunch och sen blir de present letande till min syster som snart fyller år. De måste ju vara klart i tid för att jag måste ju skicka paketet med posten också. Jag är nästan säker på vad jag ska köpa, dock tänker jag inte skriva de här ifall att hon får för sig att läsa min blogg. De blir de ju inte alls kul längre :O


Kommentarer
Postat av: vendela

90 pund är la runt 900:- va? kanske sparar ihop till dig och ber dig köpa den där väskan. kram!

2011-09-18 @ 00:15:06
URL: http://mokey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0