Fuck damn it helvete *piiiiip

Åhh jag är så stört irriterad. Allvarligt, får flippet. Orkar inte mera. Jag kommer inte åt min Hotmail för att mitt konto har blivit spärrat. Och de kontot som mitt nya lösenord skulle skickas till är borttaget. Jag älskar Hotmail för tilfället.

Jag tycker inte om att svära men för tillfället så går inget bra.
  • Min huvudvärk vägrar försvinna
  • Ont i magen, nacken, ryggen, fötterna(för mycket promenader)
  • Ont i halsen
  • Min hotmail funkar inte
  • Jag glömde att köpa hälften av sakerna från min inköpslista unedr dagen shopping
  • Jag kan inte kolla på Idol
  • Jag saknar min säng och min katt
Vad kan jag mer klaga på.....
  • En mapp med bilder som jag ville ha nu finns inte på min bärbara hårddisk
  • Min kamera är kvar i Göteborg
  • Jag vet inte vilken radio signar BBC1 är på så jag kan inte lyssna på de, orkar inte leta igenom
  • Jag måste gå på toa men är för trött för att gå ner för trappan

Ne, nu är de slutklagat. Jag har iaf min varma choklad här brevid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0