Första skoldagen

Händelsefattig dag idag... Maddies första skoldag idag så fick gå med henne till skolan på morgonen och hämta henne på eftermiddagen. De regnade imorse... oväntat, eller hur?

Jag har spenderat mestadels av dagen med att städa. Jag blir tokig på den här familjen, eller kanske borde bli tokig på deras förra Au Pair. Jag har städat Anuoskas rum idag. Eftersom dom inte riktigt hann fördigt med allt som skulle fixa innan de började jobba så har projektet lags på hyllan under en veckas tid nu. Men de va stört dammigt i hela rummet men nu är de fint :) Dom tror att jag är helt galen i den här familjen. Jez som jobbar med mentalsjuka säger så snällt att jag passar in bland dem :P Han älskar att jävlas med mig men de är bara att jävlas tillbaka :)

Förresten, jag är jätte duktig. Jag äter massa saker som jag tidigare bara rynkat på näsan åt... Jag kan ju inte direkt vara så där kräsen som jag brukar vara direkt. Men jag har berättat för dom att jag vägrar äta inälvor av nått slag. Eller majonäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0