Countryside

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat en natt ute på landet. Utanför stan helt enkelt. Hemma hos Gunhild och hennes Au Pair familj. Vi kollade på film och åt kakor på kvällen och idag har vi varit ute på en låång promenad och varit allmänt knäppa ute på ett fält. Ett allmänt fält som alla i området kan använda till att ha sina djur på och så där. Fick lite nya hästkompisar, vissa ville hälsa på oss men de va en rädd häst som tyckte att jag var läskig. Fåren däremot vägrade låta mig klappa dom och jag försökte verkligen på massa olika sätt. Alla de olika fåren sprang för livet även fast jag närmade mig med långsamma och försiktiga steg.

Vi hittade en fint träd, wierd tree, som vi utsåg till utkiksplatsen. Tyckte de var underhållande så checkade in på FB. Nu när jag tänker efter så är jag nästan lite ledsen at jag inte sparade "gunhilds getgrotta också. Den var ju så himla mysig, hade nästan velat sova där. Fast kanske inte, lite läskigt kanske, Fast om nån stor, stark, orädd och varm människa skulle kunna tänka sig att övernatta där med mig så hade jag kunnat överväga saken. Bara överväga, förmodligen inte genomföra planen.


Igår på väg hem till Gunhild
i
Igår, på väg hem till Gunhild

Fårgrottan. Nån som ville sova här med mig?

Kramar träd foto för Fredrikas skull

Tycker synd om min skadade kompis


Fotar bajs med Gunhilds mobil

Mina nya kompisar, grymma kompisar till och med !

Jag kan flyga ! Jag är inte rädd

Deras galna hund som försöker ta mega pinnen ifrån Gunhild

Kommentarer
Postat av: vendela

haha, älskar dina stövlar!

2011-09-18 @ 19:18:39
URL: http://mokey.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

de två översta fotona var jättefina!



hoppas du har en skön kväll!



//Anna

driver webshoppen Avanna.

linnen tshirts magtröjor tygkassar m m

www.avanna.se

2011-09-19 @ 20:10:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0