Blondinbella

Min dagliga bloggläsning störs av att jag inte kommer in på Isabella Löwnegrips blogg. De irriterar mig för tillfället. Jag läser massa olika bloggar varje dag. Älskar att läsa bloggar, jag vet inte varför men de är kul att se bilder och läsa lite om människor även fast man inte känner dem. Bilder är viktigt, även om det är en dålig bild så gör en bild väligt mycket. De kan bli tråkigt ibland att bara läsa text, man måste ju ha något att titta på samtidigt. Men det är inte heller kul med folk som enbart har bilder. Hmm svår balans där.

Min absoluta favoritblogg som jag har följt i tre år är Egoinas värld det går knappt en dag utan att jag läser den.

Sen följer jag även:
Och några flera, men dessa bloggarna läser jag från och till varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0