Avslappnande dag

Idag har jag inte gjort någonting. Bara tagit de lugnt och försökt bli kvitt den lilla förkylning/huvudvärk som jag råkat ut för. Så jag har suttit med min bok Pride and Prejudice nästan hela dagen och bara tagit de lugnt. Nu sitter jag och dricker varmchoklad som jag fick bomba med vaniljsocker :P De där pulvret jag använde smakade som ren kakao... Jag saknar Oboj. Idag fick jag även ett enormt sug efter kalaspuffar, ska gå och undersöka om dom har de här imorgon :)

De händer mycket underhållande saker när jag hämtar maddie från skolan (kanske inte jätte roliga men ändå, försöker få de att låta bra). Idag såg jag en mini liten bil som var halvt full med grenar av nån lustig anledning som jag fortfarande försöker lista ut. Bokstavligt talat halvt full med grenar alltså. Hela bagaget och hela baksätet var fyllt med grenar, från botten till taket :S hel underligt.

Sen ser jag alltid en mamma som har massa tatueringar och alltid skyhöga klackskor. Funderar lite över varför man vill ha på sig dom när man hämtar upp sitt barn från skolan. Hon ser alltid lika trashad ut, tro mig. Hon påminner lite om ett spöke ibland... Fast kanske inte... Ärsh, får sluta föra en monolog om hur hon ser ut.

Så nu har ni som läser min blogg fått veta lite inte så vettiga saker... Jag tycker om att berätta meningslösa saker, jag brukar göra de helahela tiden. Fast igentligen så är dom inte så meningslösa, jag menar vem vill inte veta alla väldigt nödvändiga saker som jag har att berätta :)? Btw, japp jag är mycket självupptagen.

Imorgon ska jag in till stan och utforska lite mera plus ta en fika med mina Au Pair kompisar. Får se hur de går, de ska vara en tjej som jag inte träffat innan med imorgon oxå. Hon är oxå fransk. Frankenstainarna tar över Worcester! OMG, its rubbish! Haha ne nu för jag monolog igen... Anyway, stay cool!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0