10, Penbury Street

Här har vi min gata, försökte ta kort på huset men de är skyltar och bilar ivägen så de blev jätte dåliga bilder. Huset är över hundra år gammalt precis som de flesta andra hus i denna stad. Dom är inte överdrivet stora och alla rummen är placerade väldigt ologiskt. De va kanske inte ologiskt när dom byggde de men nu är de det. Vi har ett rum med en soffa och så i som jag enbart kollat in i. De rummet används aldrig konstigt nog. De ligger precis vid hallen som är knepigt avlångt formad. Iaf, huset är olikt våra svenska hus och de går i samma stil som jag visat bilder på innan. Mitt rum är stort men även här knepigt avlångt. Becca, våran granne berättade för mig att i de här husen så är väggarna mellan rummen inte speciellt tjocka vilket gör att hon brukar kunna höra vad som händer i mitt rum. Haha hon hade lite roliga historier om deras förra Au Pairer.


Kommentarer
Postat av: jeak

Vilken underbar blogg :)

2011-09-19 @ 21:14:52
URL: http://jeaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0