Senapsgul

Cissi och Petra tog tåget till London imorse så idag har det varit tillbaka till de vanliga. Det var verkligen super kul att få träffa dem även fast de nu bara var för två dagar. Det börjar bli lite kallt här nu förresten för jag hade på mig en av mina vinter jackor idag. Jag hade en klänning som jag köpte igår inne i stan från ett engelskt märke jag aldrig sett innan. Den var inte alls dyr och jag blev lite kär i den fast jag blev mer kär i Ralf Lauren koftan som passar så bra till klänningen. Jag lyckades köpa en del saker igår faktiskt. Jag har precis blivit ett fan av senapsgult för de är en sån härlig höstfärg som intre är grå.

Maddie klagade på dessutom på min klänning idag; den var tydligen för kort. Men jag tyckte att det inte var så farligt när man hade tjocka strumpebyxor på sig. Eller lite kanske men jag kände inte för att ha på mig jeans idag. Och tro mig, jag ångrade de brutalt när de helt plötsligt börjae ösregna när jag skulle plocka upp maddie. När jag gick till min skola så var de soligt och fint och tre timmar senare så hade himlen öppnat sig.

Jag hade lust att skälla ut en tant (eller aaa en 30 årig polsk dam) i min Engelska grupp idag. Mitt humör var i boten under dagens lektion. Jag förstår inte hur man kan vara så orespektfull. Hon pratar högt och konstant. Hon är värre än tre tio åriga pojkar tilsammans och jag blir så trött på henne varje lektion. MAn tycker ju att en vuxen människa borde kunna uppföra sig....

Nu sitter jag inrullar i mitt täcke och försöker få upp värmen. Jag är alltid kall när jag är trött. Jag sov knappt något alls i natt för jag kunde inte somna så jag är irriterande trött nu. Jag har ingen lust att lägga mig... Jag hade ju tänkt att plugga lite ikväll men vi får se hur de blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0