På myrorna finns det röda skinjackor och annat knepigt

Efter at ha lämnat mamma på jobbet så bar det av till borås. Först var jag hos mormor och morfar en stund. Sen tog jag mig till Sagoslottet (japp, de kallar det för sagoslottet där Alexandra bor) för att vara med Alexandra. Sen lunchade vi med Vendela på Jensens precis som alla andra studenter gör.

När Vendela hade lektion så åkte jag och Alexandra på halloween outfit jakt. Jag gjorde en inte så smidig parkering så jag fick klättra ut genom Alexandras bildörr... Kände mig mycket smidig då. Vi irrade bland annat runt inne på myrorna. Hih vi hittade snyggaste outfitsen någonsin... Jag med min långa bruna skintjol med röd jacka till de och alexandra i helrött skin. Vi var riktigt snygga...

Efter de så var det hem som gällde. Vi fastnade i bilkö när vi skulle köra hem Vendela så vi fick lite bråttom. Vi gjorde en super snabb shopping på maxi. 7 minuter tog den. Sen när vi kom hem så var det bara att städa iordning lite på mitt rum innan Arez kom hit för att vara med mig. Nu har vi nyss ätit och nu sitter jag framför tven och kollar på Dr house med en godispåse som jag fick av Arez innan när han kom hit.





Kommentarer
Postat av: vendela

haha jag älskar mitt ansiktsuttryck!

2011-10-27 @ 19:38:54
URL: http://mokey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0