Okt. 11, 2011

God kväll. Händelserik eftermiddag. Jag har varit i kyrkan och varit håret ifrån att somna. De är något med kyrkor som har en extremt sövande effekt. Det är pinsamt som tusan. Men jag kan bara inte hålla mig pigg och alert under en timma, det är illa. Dom hade en skänka-mat-välgörenhets-show och sjunga sånger, visa upp bilder, hålla i pjäser, läsa dikter var en del av underhållningen. Inte änns de hjälpte. Jag försattes ändå i en dvala, den ändå gången jag inte trodde att jag skulle somna var när vi vid två tillfällen stod upp och sjöng en sång.

Sen var det hem och ta ett bad innan Anushka kom hem från skolan. ganska så snart efter de så kom mormor Judith. Sen bar det av till Brownies. Maddies Brownies grupp hade nån slags välgörenhets grej idag där dom sålde kakor osv. Så där var jag, i ett rum fullt av kakor. Det gick ju inte att låta bli att köpa några... Jag köpte bla. kakor som jag och M har bakat... Det är nästan lite illa att köpa sina egna kakor men dom tillsammans med någon annan sak jag aldrig sett förut såg godast ut.

Jag hade tänkt hinna med ett Sumba pass nu på kvällen men det blev inget med de, jag hade inte tid med de för direkt efter Brownies så skulle de fixas middag och sånt. Det får bli ett pass på gymmet imorgon bitti innan min engelska lektion. Som jag för tillfället inte har alls lust att gå på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0