Trötter

Jag förstår inte vad felet är. Jag är så stört trött så de finns inte. Jag vill bara krypa ner under täcket och sova och klockan är för tillfället bara tjugo över åtta. Jag sov ungefär 8 timmar i natt men de hjälpte inte. Jag vaknade upp helt förstörd ändå. Dagen började sedan illa för jag glömde min mobil hemma när jag skulle lämna Maddie och sen palla mig vidare till stan. Jag fick gå tillbaka hem igen.

Jag ägnade två timmar till att försöka klura ut vad jag skulle köpa till Alexandra som fyller år snart och jag har löst mysteriet. Jag tänker dock inte skriva de här. Haha Alex, så lätt ska du inte ha de :) Jag fick dessutom en till ide när jag pratade med henne i telefonen innan så de ska jag fixa imorgon efter att vi vart på bio.

Sen har jag varit duktig och vart på gymmet med Thais. Hihi gymtränaren pratar inte med mig längre. Inte för att jag ger honom en chans att prata med mig, jag tar inte av mig mina hörlurar när han tittar på mig och säger hej.

Förresten, dom är galna här i England... Vissa tror att det fortfarande är sommar. När jag och Maddie gick till hennes dans så såg vi ett par som satt och pratade på en bänk. Tjejen hade bara en tunn cardigan och killen bara en t-shirt. En timma senare så låg dom i gräset och gullade. Och där gick jag med både tjocktröja, skinnjacka, väst och tjock halsduk och frös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0