Stressig dag

Gosh, jag har haft en stört stressig dag idag. Imorse så glömde Anushka sina hemkunskaps hemma... Dvs att jag fick gå och lämna dem... De var inte riktigt i min tidsplanering. Sen var de direkt till gymmet efter att ha lämnat de för att jag skulle träffa Thais och Maria där klockan 9. Efter de skulle jag direkt in till stan och fika med Gunhild. Men självklart så glömde jag mina skolböcker hemma så jag var tvungen att hem och vända innan jag kunde in till stan. Klockan 10 i 11 träffade jag Gunhild. Jag har hunnit med en hel del idag måst jag säga.

Jag köpte med mig en yougurt och en Chai Latte från Café Nero och så gick vi till skolans baksida. Vi satt i solen på en bänk och hade det trevligt. Gunhild gjorde klart sin läxa medans jag iaktog den enorma flock med svanar som infann sig på vattnet.

Nu ska jag ner och kolla om barnen har några läxor som dom ska göra. Idag är de läxor som gäller.

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0