Sova

Jag är hopplös ibland. Jag lovade mig själv att sova tidigt men ändå så kan jag inte lägga ifån mig min dator. De finns så mycket nödvändiga saker som jag bara "måste" kolla på... Nu ligger jag här på mage i min säng med mina PJ byxor och en tshirt och funderar över allt möjligt.

Som typ varför jag bestämt mig för att inte äta godis för resten av veckan. Jag är sockerförgiftad! Kan vara de förresten? Anyway, om man nu kan vara de så känns de som om jag är de. Jag äter för mycket onyttigt bara för att jag kan. De är små kiosker överallt och de är så jäklans lätt att gå in och undersöka vad dom har. Har gett upp tanken på Marabou godiset...

Jag har gjort två inbakade flätor i mitt hår, undra hur mitt hår kommer se ut imorgon när jag tar ut dom... hemsk tanke, dom får sitta i tills jag ska duscha helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0