Riktigt engelskt väder

Jag kan inte säga annat än att jag fick smaka på ett normalt väder här i England. Från att vara soligt och fint på förmoddagen till att de blev grått och regnigt på eftermiddagen. Självklart så skulle de börja regna när jag och Maddie skulle gå hem från hennes dans... Jag förstår inte vad som hände riktigt, förra veckan hade vi temperaturer uppemot 30 grader och nu är de nere på 10 grader. Jag har varit konstant kall hela dagen. Imorse när jag skulle gå upp så kom jag fram till att jag stängt av mitt element förra veckan för att de inte behövts. Det var ett misstag. Det var iskallt i mitt rum. Englands hus har sämsta isoleringen någonsin, eller så är de för att min säng är precis brevid ett tunt fönster. Jag strejkade i 20 minuter innan jag var tvungen att gå upp. Där förstördes min morgon harmoni, bara för att de va så kallt utanför täcket.

Förutom att lämna maddie så har jag spenderat resten av dagen hemma, lekt husmor genom att laga köttbullar och fixa med all tvätt. Pratade med Arez en stund genom viber imorse och med alexandra när jag väntade på Mads. Snart så väntar Cissi på mig på skype. Sverige social dag, jag börjar få lite smått abstinens efter alla hemma i Sverige. Men om två veckor så kommer jag hem och hälsar på. Och innan de så kommer Cissi och Petra hit i två dagar och ska bo hos mig :) Kan inte bli så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0