Perfekt måndag

Min morgon är den enda del på denna dag som jag inte tycker om... Klockan 8 på morgonen gick det runt människor på vårt tak och bankade... Plåtslagare. Fast det bekom mig inte speciellt mycket för jag behövde sova. En för lång skype konversation gjorde at jag somnade sent. Lite för sent för att få sin sömn störd kl 8 på morgonen...

Jag åkte hem till Bruna runt lunch tid med SUSHI. Jag var nöjd när jag äntligen fick min sushi. Jag hade en underbar dag med Bruna. Vi försökte cykla med hennes hund vilket resulterade i att hon ramlade och slog sig. Hennes nya byxor fick ett litet hål i sig och hon lär få ett enormt blåmärke på benet... Det var kanske inte så roligt direkt.

Sen köpte vi jordgubbar och hallon plus en massa andra småsaker som vi gjorde min älsklings efterrätt av. Jordgubbspaj recept ála Bruna. Sen åkte vi till hamnen och tog lite fina foton. Det är roligt att ha fina bilder plus att det var väldigt vackert där ute på saltholmen nu. Vi hittade en nästan sjunkande båt som jag klättrade ut och satte mig i. Bara för att lixom men flög upp ur båten lika snabbt igen när jag upptäckte att det kom vågor från en förbi passerande båt. Tänk om den hade vattenfyllts helt och sjunkt när jag satt i den. Det hade ju vart så stört kallt så jag vet inte vad. Haha. När vi kom hem till Bru igen så åt vi paj samtidigt som vi kollade på filmen "friends with benifits". Jag gillar den filmen.

För att berätta vidare om min eftermiddag så satte jag mig i bilen för att köra in till stan och hämta upp Alexander efter hans rep med bandet. JAg hade enorma problem att hitta till den där dödsfördömda skolan hvitfeldska... Jag höll på att bli tokig. Jag ringde till Fredrika som fick agera kartläsare åt mig. Fast det hjälpte inte så mycket. När jag äntligen hittade till skolan och ställde mig på en liten parkering där så ringde Alexander. Då skulle jag försöka hitta honom.. På exakt samma ställe som jag hittat fyra gånger och blivit tokig över att ha kommit till samma ställe igen. Där kom han ut. Haha... Jag hade iaf problem att hitta skolan. Och den är enorm...

Sen åkte vi hem till pappi och ät middag. Sen hade vi en mysig promenix där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Åhh vad jag har saknat Alexander!

Men nu så är det läggdags som gäller... Jag ska gå upp jätte tidigt och åka till borås imorgon. Tänke äta frukost hemma hos mormor och morfar, fast dom vet inte om det ännu så får ring imorgon bitti och kolla så dom är hemma. Resten av dagen ska jag spendera med Alexandra och sen så luncha med Vendela innan jag ska ta mig hem igen för att hämta upp mamma på jobbet. Sen blir det hem och så kommer Arez hit en stund. Så imorgon blir en social dag den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0