Pankakor till frukost

Jag drogade mig själv med receptfria sömntabletter igår så jag somnade innan tolv. Japp drogade mig själv ja. Jag tog maxantal av mina tabletter och jag kan säga att de hjälpte. Först fick jag en extrem huvudvärk och då låg jag där och tänkte; åhhh vad jag är korkad. Sen efter en stund så blev allt väldigt långsamt och jag bara somnade. Så där på stört lixom. Fattar inte riktigt vad som hände. Jag gick iaf upp en timma tidiagre och så ställde jag mig som planerat och gjorde pankakor. Gott, inte för att pankakor är speciellt nyttigt men de kan inte vara så mycket värre än att äta rostat bröd till frukost.

Nu ska jag städa lite och sen har jag skype möte med fredrika kl 09:30 :) Sen blir de GYMMET ! Haha jag tycker inte om den tanken... Men dom har sumba där, funderar på att börja i sumba. Alla säger ju att sumba är roligt. Mitt motto har tidigare varit: När jag ser en leende joggare så ska jag överväga saken. Om sumban är rolig så kanske de är ett alternativ att fundera över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0