No thank you, you are 10 years older than me....

Haha, jag ska berätta nått kul för er. En kille som jobbar på gymmet bjöd ut mig på dejt idag. Haha, men jag tackade nej och vill ni veta varför? Det finns några olika anledningar till detta:
  • Han är 11 år äldre än mig
  • Jag vet inte änns vad han heter
  • Jag har träffat honom två gånger och jag har inte direkt pratat med honom vid något av tillfällerna.
  • Han har varit ute med Maria och ... jaa ni förstår nog
  • Han sa till mig: Well, I know u and Maria are friends but she is not really my type... And u are really pretty
  • Sen finns de en till sak men de får ingen veta :)
Visst låter de som en bra idé att gå ut med honom? Den killen är bara ute efter en sak... Han fick vad han ville ha från Maria men ne aldrig i livet. Lite självrespekt har jag ju faktiskt.

Haha jag blev helt ställd när han frågade mig. Hur avvisar man någon på ett snällt sätt, jag menar jag kommer ju träffa honom konstant eftersom att han jobbar på gymmet. Jag kunde ju inte direkt bara säga nej tack med ett stort smile och sen vända mig om och gå tillbaka till mina kompisar som man kan göra när man är ute och förmodligen aldrig mer kommer träffa personen. Jag stötte på honom i en korridor, som var tomm på folk. Jag hamnade i en jobbig situation.

Jag sa till honom att jag inte har nått emot att umgås med honom men inte ensam, ingen dejt. För jag vill inte ha något med en person som är 11 år äldre än mig. De är bara helt fel.

Inte för att han tyckte att de va fel att jag är 11 år yngre, han tyckte inte att de spelade någon roll. Tss men för mig spelar de stor roll. Ursh ne, de va tre hemska minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0