Morgondrömmar

Imorse vaknade jag av att Jez och hans kompis gormade från nedervåningen klockan 8 på morgonen.

Vet ni varför? VILL NI VETA? De får ni iaf, även om ni inte vill. Och om ni inte vill så får ni sluta läsa här och nu.

Det var Rugby på TVen såklart.

Jag la en kudde över huvudet och gick tillbaka till min dröm som handlade om Thailand. Jag pratade med Arez via viber igår kväll i två timmar om en massa konsiga saker och jag somnade med Thailand i tankarna. För vi pratade om olika länder vi skulle vilje besöka nån gång så där i slutet av samtalet.

Så min morgon, efter klockan 8 vill säga, spenderades med att i ett halvvaket tillstånd drömma om att jag var i Thailand. Självklart så är de inte en normal härlig dröm om Thailand utan de skulle vara en jätte larv/orm liknande kreation som gjorde hela drömmen väldigt konstig. Denna yber enorma larven kröp runt på stranden och varje gång vi såg den så skulle den försöka äta upp oss. Det var de återkommande momentet hela drömmen. Sen var jag runt på massa olika ställen och undersökte saker. Jag hittade en enorm affär på ett ställe och deras zoo avdelning fick mig att börja gråta på riktigt. Dom hade hängt upp levande kattungar som små dockor i luften,. Bokstavligt talat hängt upp dom i stora glasburar för att man lättare skulle kunna se dom. dom gick inte fritt i glasburarna utan de hängde svävande i luften med hjälp av trådar runt magen. Jag vill bara köpa med mig alla katterna för att det var så synd om dom, inte för att tala om hur söta alla var. Jag vaknade upp där nån gång gråtandes och funderade på att gå upp men jag var tvungen att göra nått åt saken så jag fortsatte sova.

Så höll jag på fram till klockan 11 innan jag gick upp grinig för att jag sovit bort halva dagen. Men jag blev på bättre humör när jag kom ner och dom precis skulle äta en enorm engelsk frukost med bacon, äggröra, korvar, blackpudding osv. Nu sitter jag här och är väldigt sugen på att åka till Thailand. Jag saknar värmen och thailand är mitt absoluta favoritland. Så jag satt och kollade igenom alla bilder sen sist vi var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0