Lunch ute

Så nu har jag fått min blogg till att vilja publicera bilder igen. Shjälvklart så var det ett enkelt fel. Såklart. Det är alltid enkla fel när jag gör något fel.

Jez är iväg och lämnar Fiona på flygplatsen och jag är barnvakt, inte för att jag behöver vakta dem speciellt mycket men jag måste iaf vara hemma. Jag har iofs inga invändningar på de. De är grått och kallt ute nu. De var ganska så fint väder innan idag vilket stör mig jätte mycket. Varför kan de inte bara vara fint hela tiden?

Vi har varit iväg och ätit lunch på en resturang med Fionas mamma idag. De var toppen mysigt. Jag och Maddie var ute på deras lekplats innan och mellan rätterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0