Jag är hopplös

När jag kom fram till att jag inte hade mina nycklar med mig så rann massa inte speciellt fina ord ut ur min mun. Tur att Maddie inte förstår svenska... Hur kan man lägga ner nycklarna i jackan och en minut senare lämna jackan hemma för att "det var tillräckligt" varmt att gå utan? Åhh ibland så är jag så efterbliven.

Som tur var så smsade Loan mig och ville fika. Vi spenderade massa tid med att prata om killar, hennes frukansvärt svarjuka modell till pojkvänn och bara en massa annat flum. Så jag var med henne fram till klockan ett och sen gick jag runt i stan en stund. Jag köpte ett par jättesöta hörlurar när jag gick runt i stan. och så såg jag en bil med tre hjul, den var mycket underlig... Vem har en bil med tre hjul lixom? Undra hur man svänger med den. Den bilen förvirrade mig.

Klockan två knackade jag på hemma hos våra grannar och blev överlycklig när jag upptäckte att dom var hemma. Så jag hade lite tid att fixa saker innan barnen kom hem. Maddie skulle egentligen ha dans idag men hon såg helt förstörd ut. Fruktansvärt gnällig för att hon är jätte trött. Så hon bönade och bad om att slippa idag. Jag kan ju inte tvinga henne att gå och dansa om hon är så trött. Jag fick nästan bokstavligt talat släpa hem henne från skolan. Hon klängde på min arm hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0