Halloween

Idag är det Halloween. Förvånande eller hur, jag tror inte att någon annan visste om de så tyckte att det var bäst att upplysa er om de. Det är den enda anledningen jag skrivit i min blogg. Bara för att nu kunna säga att det är halloween idag... Eller? Haha men detta kanske ni inte visste; imorgon är de dödas dag. Imorgon är det många länder som är lediga för att hedra de döda. Visste ni de?

Anyway, gjorde en stressad halloween sminkning på Maddie innan för hon skulle på halloween fest hos sin kompis. Så klart så tog vi fel på tiden... Åhh varför ska det vara så förvirrande att flytta klockan?
På engelska lektionen idag pratade vi om sterityper och fördommar. Det är faktiskt väldigt roligt. Jag tyckte lite synd om Melanie... Vi var ju sju olika nationer som satt och sa knäppa saker om England. Av nån anledning så blev jag utpekad för att den med starkast åsikter. Men det jag pratade om var den engelska klädstilen. Jag brukar tydligen säga "onda" saker om England...
Nu ligger jag och surar för att min MacBook inte vill som jag vill... Visst, jag lär mig den la snart... Men fram till dess tänker jag sura lite på den...

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Börjar misstänka att jag stalkar dig för mkt när jag läser ditt inlägg 4 min efter publicering. btw visste jag att det var de dödas dag imorgon, så jag är smart. måste säga att jag är lättad att det inte finns någon som har MER kritiska åsikter än dig. PUSSPUSSPUSSPUSS (ps skriver onödiga grejer här så du också får nått roligt och läsa + att du får en komentar vilket gör att du verkar cool) HEJDÅ

2011-10-31 @ 21:56:57
Postat av: Fredrika

Börjar misstänka att jag stalkar dig för mkt när jag läser ditt inlägg 4 min efter publicering. btw visste jag att det var de dödas dag imorgon, så jag är smart. måste säga att jag är lättad att det inte finns någon som har MER kritiska åsikter än dig. PUSSPUSSPUSSPUSS (ps skriver onödiga grejer här så du också får nått roligt och läsa + att du får en komentar vilket gör att du verkar cool) HEJDÅ

2011-10-31 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0