Godmorgon

Kyligt väder såhär på morgonkvisten... De andra ska över till grannarnas hus och kolla på Rugby nu men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med dem eller inte. Hinner definitivt inte se hela matchen för jag ska träffa Thais kl 10:30 inne i stan.

Jag ska in till stan och kolla på kläder med Thais innan de andra kommer in runt 12 för att äta lunch. De är tydligen många som ska äta lunch imorgon. De verkar som vi har hittat alla Aupairer i Worcester och fått dem att kunna äta lunch samma dag och samma tid. Knepigt eller hur men de ska bli roligt.

Ne men här sitter jag halvt i min PJ och ska äta frukost. Nu är de att bestämma mig för dagens klädsel. Undra om de kommer börja regna? Kanske borde ta mina stövlar i fall att. Jag tycker inte om att ha blöta fötter och Conversen är inte de bästa att ha på sig i regn. Mina vinter skor borde oxå funka men om de regnar så är mina stövlar nog bäst. Hmm vilket dilemma eller hur? Ne nu ska jag sluta tråka ut er med skoproblem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0