Glee

Nu sitter jag på golvet brevid badkaret och håller Madds sällskap. Vi spelar Glee låtar och kollar på foton som vi tagit idag. Efter att ha hämtat henne i skolan så gick vi till parken och hon fick leka av sig lite.

Båda barnen är besatta av Glee och det är jätte bra för jag gillar glee tusen tånger mer än alla andra såna där program. Jag tycker om musikaler och jag är nästan kär i en av de killarna. Inte kär kanske men ändå, han är dessutom gay... Damn it! Haha anyway, han är jätte gullig och hans karaktär är så underbar. Plus att han är tillsammans med Curt vilket gör saken ännu sötare. Han är en såndär person som man bara vill krama för att han är så charmig. Fast nu räcker de med Glee svammel, jag hade kunnat försätta att stärka mina åsiker i sådär åtta, nio meningar till. (fråga maja, honm brukar bli tokig på mig när jag börjar lägga fram tusen olika argument för att stärka min åsikt)

Dom ville ha sina likkorvar nu igen. Dom är verkligen läskiga, jag förstår fortfarande inte hur dom kan äta korvar som är gråa. Även fast jag steker dem tills de är väldigt mörka... Haha inte brända men jag gör allt för att få bort den grån färgen. Jag höll mig till sallad, sallad förgiftar mig iaf inte.

Resten av dagen har varit hektisk, inget speciellt intressant som jag har lust att dela med mig av. Jag skulle inf inte vilja läsa om de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0