Fotbollsfan för en dag

Idag har jag kollat på två fotbollsmatcher med Simon, Bruna och Arez. Något har gått snett för jag tyckte nästan att de var lite kul att kolla på fotbollen. Först var det två olika Manchester lag som spelade mot varandra och självklart så skulle de otippade laget vinna med 6-1.  Sen spelade mitt favorit lag (enbart för simons skull) Chelsea mot QPR. Vi förlorade dock med 1-0. Men dom spelade med två fler spelare nästan hela matchen. Dommaren måste hejjat på QPR för vi fick tusen straff emot oss... Simon satt och deppade när vi kollade på chelsea matchen och jag satt och försökte få honom att se allt positivt. Jag lyckades nästan få honom att tänka positivt när de gällde matchen.

Vi var iaf på hotell novotel ute på röda sten där vi kollade på fotboll och åt. De andra jävlades med mig för precis allt som gick att vara jobbiga med. Dom hånade till och med min sallad. Bara för att jag inte vill ha dressing på min sallad. Visst elakt? Jätte mysigt var det iaf även fast alla jävlades med mig. Alla tycker om att jävlas med mig av nån anledning men jag tar inte åt mig direkt utan det är ganska roligt. Plus att man kan jävlas tillbaka. Mellan matcherna så var vi ute på en promenad runt omkring röda sten området.

Nu är jag hemma och umgås lite med mammi och patrik. Ska sätta på "She the man" snart och äta Marabou Daim. Och gosa mer med Chico. Han kommer snart fly när han ser mig för har får knappt gå på golvet för att jag går runt och bär på honom hela tiden.

Jag är förresten lite kär i den bilden på Bruna och Simon. Den är jätte gullig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0