Färdig packad

Efter att jag ätit några kakor satte jag igång att städa. Jag kan ju inte packa när jag knappt kan hitta saker och ting. Jag är verkligen mästare på att stöka ner ett rum fort. Det var städat och fint igår innan jag plockade fram min väska för att försöka börja packa.

Men efter att ha städat så gick packningen bättre. Fast fortfarande inte tillräckligt bra så jag satte mig och skrev ner allt jag kunde tänka mig behöva ta med mig hem till Sverige. Eftersom att jag inte har någon mellanstor väska här och jag får ta med 23 kg så var de ju ingen direkt mening med att försöka packa "smart". Så nu har jag med mig massa olika saker hem till Swedland.

Jag köpte en ny jacka idag... Jag har gått och tittat på den i två veckor och så idag fanns de bara en kvar. Haha den såg ledsen ut när den hängde där helt ensam bland de andra jackorna. Så jag kunde inte låta bli. Hmm de flesta tjejer har nått för skor och väskor. Jag är mer "besatt" av jackor och lite av väskor. Skor börjar bli mer intressant men det är fortfarande jackor som jag är mest förälskad i.



Jackan jag köpte idag



En rolig bok jag köpte på stan idag av en kille som pratade så konstig Engelska att jag knappt fattade att jag gick med på att köpa boken... Jag hängde inte alls med när han pratade med mig. Jag fattar inte all slang ännu direkt



Hängt upp kläder fint på sina galjar. Till höger i bilden kan man se en skymt av ett par klackar som jag köpte inne på New Look för några veckor sedan.



Städat och färdig packat. Bäddad säng som jag nu har krypit ner i och ska sova. Jag ska iaf sova snart. Imorgon blir det flygtur, middag med familjen och sne partyparty hemma hos Lenning.

Åhh de ska bli så roligt att träffa alla igen efter sisådär två månader. Eller jag har ju träffat Cissi och Petra men inga fler.

God natt England imorgon får jag somna i landet köttbullar och lingonsylt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0