En shopping dag i wister (worcester)

Åhh idag (igår i skrivandets stund om man ska vara korrekt) har varit en jätte mysig dag! Jag, Cissi och Petra har vandrat runt i stan mellan klockan nio och kolckan fyra. Shopping... Haha :) Som alltid när jag och Cissi befinner oss i en affär så underhåller vi oss med att alltid visa upp de fulaste vi kan hitta för varandra. Dagens pris gick till en tjol/shorts i svart/grön skimmrande fjädrar. Vem vill köpa de? Vi har fotat några fina kombinationer som ni kan få se.

Kvällen spenderades framför tven med choklad, fruktsallad och te. Vi kollade på en mysig film och sen satt vi och pratade i min säng en stund innan de andra två bestämde sig för att sova. Nattuggla som jag är så är jag såklart fortfarande vaken. Underhåller mig med att undersöka bilderna vi tog idag. Så nu får ni en bildbomb.



En klassisk Chai Latte x3 inne på Café Nero för att värma oss lite. Det är inte på långa vägar lika kallt som i Sverige men fortfarande. Det har börjat bli lie kyligt.


Visst blev jag fin med mitt nya läppstift?



En fin bild på cissi för att kompensera upp alla hennes fina bild grimaser



"Stolt" uppvisning av Primark påse.



Så här gör man om man inte är clever nog att förstå hur man gör för att öppna en jacka... Man trär den över huvudet och fastnar i jackan.



Cissi visar upp nya vardags modet



Jag är grymt duktig! Vem trodde att jag skulle bli en sån mästare i ridning?



....



GODIS !!



Lunch inne på bushwackers.



Väntar på att klockan ska ticka de sista minutrarna innan vi ska plocka upp Maddie. Godis och krama träd i parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0