Cissi och Petra

De kändes så underligt att lägga på luren efter att ha sagt; vi ses snart. Men så var fallet. Cissi och Petra kom hit idag runt klockan 5 tiden. Det var jätte kul att få träffa dem igen. Vi har varit ute och ätit på en super mysig mexikansk resturang inne i en förtillfället öde stad. Det är inte så mycket som händer på måndagkvällarna i denna staden. Det var lite pubbar och så som människor hängde i. Bar 12 var som vanligt ganska full och de var en kille som bokstavligt maraton gick med bestämda och målinriktade steg mot oss för att försöka få oss att gå in där. De va ganska roligt för vi hörde att dom sa väldigt högt: Åhh där är de där blonda tjejerna igen. Dom tycker att jag och Cissi oxå är blonda... Hur nu de gick till vet jag inte, knepiga engelska människor helt enkelt.

Nu så har Cissi och Petra krypt ner under sina täcken och hade tänkt sova. Jag och Cissi hade en mysig pratstund i min säng innan brevid en sovande Petra. Hihi hon hade visst inte sovit så mycket de senaste och en matkoma ovanpå sömnbrist... De funkar inte.

Imorgon ska jag visa dem runt i stan och ha en tur i alla klädaffärer. Shopping :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0