Choklad Muffins

En mysig sak med att vara barnvakt ibland är att man får göra mysiga saker. Som typ att baka muffins med barnen. De ägnade vi oss åt innan vi skulle kolla på en film. Som inte fungerade... Sen kunde de inte enas om en annan film så de slutade med att vi kollade på ett barnprogram som gick på tven istället. De va kul. Eller inte kanske. Dom spenderade en halvtimma med att argumentera fram och tillbaka om vilken film vi skulle kolla på, så jag kopplade bort och tänkte på annat 20 minuter av den tiden.

Måste säga att våra muffins var väldigt goda. Jag tar varje dag ett steg närmare till att bli en perfekt mormor. Bakar kakor, lagar köttbullar, fixar allt och skämmer bort små barn. Eller aaa, jag skämmer inte bort dom hela tiden. Jag tycker bara om att göra kakor. Jag har aldrig innan varit speciellt kär i att baka, jag tycker mera om att äta kakorna. Men de är nått med att äta kakor som man gjort själv. De är väldigt gott, mycket godare än de man köper :)


Kommentarer
Postat av: Ellen Persson

Det ser gott ut ! :D saknar dig :)

2011-10-09 @ 10:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0