Borde jag städa kanske....

Jag sitter här i min säng och funderar över vad tusan jag ska börja med. Städningen eller att packa klart?

Som ni ser så är mitt rum i en katastrofal röra. Men jag åker inte så tidigt så de är ingen fara. Jag har hela natten på mig. Jag tror att jag ska börja med att äta lite godis. Japp godis låter bra. Haha jag använder min blogg för att skriva ner mina tankar för att bestämma mig för vad jag ska göra. Måste fundera ut reseklädesl till imorgon oxå... Hmm mycket saker att göra ikväll innan jag ska gå och lägga mig.

Jag ville förresten döda min dator innan. Bokstavligt talat kasta den i väggen eller elda upp den. Hemsidan ville inte samarbeta. Jag satt här hemma i halvt panik över att jag inte kunde checka in online. Bara för att Jez kom hem och skulle försöka hjälpa mig så fungerade det. BARA FÖR ATT HAN TITTADE på när jag gjorde precis samma sak som innan.

En till kul sak. Jez fastnade bakom en trafikolycka (nej, trafikolyckan var inte det roliga) så jag och Maddie fick åka i en taxi för att lämna av Anushka och hennes kompis Millie på deras drama lektion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0