Body combat

Ursh, imorse så gick jag upp tidigare för att testa på Body combat. Jag kan säga att jag inte alls hängde med i svängarna. De kändes som om att jag var på ett boxningspass där jag var den ända som var under 40. Och alla tanterna var i super form och förstod vad vi höll på med. Jag har zero kordinationsförmåga och att de skulle gå i turbo fart gjorde inte saken bättre. Jag ska nog hålla mig till lite långsammare pass till att börja med.

Tro mig, de va helt omöjligt att komma ihåg: kick framåt, kick bakåt, jab, high kick, 8 jab, 2 nått annat med händerna, 4 nått med händerna. Kick åt sidan, bakåt, sidan, slag med händerna ovs. Och allt i luften i turbo fart. Jag kände mig så mobbad när jag stod där i mitten av salen och gjorde fel varannan minut.

När jag trodde att de hemska passet skulle vara slut så fick hon oss att göra armhävningar. Det kändes som jag gjort tusen armhävningar, så ont gjorde mina armar. Efter en timma of humiliation så gick jag till gymdelen och körde en halvtimma på crosstrainern. Det kändes bättre, den vet jag iaf hur man gör med.

Så nu ligger jag här på mage i min säng efter att ha ätit lite godis för att kompsensera morgonens träning. Igår ägnade jag två timmar åt att städa mitt rum samt flytta runt alla möbler anbart för att flytta tillbaka dom till sin ursprungliga plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0