Bilder från igår

Det var verkligen jätte kul att träffa mina kompisar igen. Jag stod och skakade (ja bokstavligt talat skakade) för att jag var så glad. Jag hoppade på Alexandra när jag såg henne. Det blev lite halvt - Attak! Hihi jag hade en jätte trevlig kväll fram tills vi började med ett kort spel. Problemet var ju bara att mitt lag förlorade hela tiden och alla vet ju vad de innebär. Eller jag hade fortfarande jätte kul men det var inte lika kul i natt och när jag vaknade i morse. Kl 8 gick jag upp och åt frukost, jag har dock ingen koll på när jag kom hem i natt...

Jag och Lenning var präster och vigde Alexandra och August. Allt för Alexs mammas skull. Sen fick vi se Oskars bravader som alltid. Jag är dock lite besviken på att det inte blev någon bikini den här gången. Resten av kvällen lämnar vi osagd. (få inte för er att det var en yber dreggig fest nu men jag tycker bara inte att alla ska få veta)

Men nu mår jag bra igen. Efter ett långt och skönt bad och lite lunch så sitter jag här och softar i min säng. Jag lyckades ställa till med en enda röra i mitt rum igår iaf. Så jag ska nog städa här lite. Det är nästan pinsamt för att det är så rörigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0