Jag saknar verkligen Fredrika

Tack Fredrika för ditt bidrag till min blogg. Jag hade förväntat mig något mycket värre. Men jag antar att jag bara får vänta och se. Att Fredrika kan mitt lösenord är la inte hela världen. Jag la upp massa fina bilder på ormar och knepiga enorma finnar/cystor på hennes facebook. Våra skype bestämde sig efter nästan fem timmars skypesamtal att inte längre vilja samarbeta. Ohh noo! Vi tänkte fortsätta vårt samtal en stund till. Haha vi är helt normala... Jag har burit med mig datorn överallt. Haft den i köket när jag lagade mat, i tvrummat när jag kollade lite på tv osv.

Sen har vi underhålligt oss med att hitta klipp som vi delat med oss av på facebook till varandra och varit allmänt konstiga. Jag tycker att ormar är söta. Jag tycker inte om hajar. Jag får rysningar av att kolla på hajar. Jag ogillar dem skarpt.
Men i vilket fall som helst så hade jag en trvelig dag på stan med Julia, Josefin och Gloria. Jag var duktig och inte köpte någonting! Jag hittade en BH som jag tyckte var väldigt "fin". Om det är någon som vill ha så säg till ! Haha... Den var riktigt sexig.
Imorgon ska jag till Bath med alla au pairerna från min stad. Det ska bli jätte roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0