Till Fredrikas ära

Jag måste säga att jag tycker väldigt mycket om Fredirka Karlsson idag. Hon gör livet svårt för mig. Hon är ond. Ondare än ondast. Jag tänker inte skriva varför men alla ska veta det. Hon är nu fullärd och jag kan inte längre lära ut onda planer. Med detta sagt så kan vi gå över ett normalt inlägg;
Idag har jag vart inne i stan och ätit lunch med Laure på caffé Nero. Utöver de så har jag inte gjort så mycket. Druckit för många koppar te så mitt toa behov ökade enormt vilket var väldigt jobbigt. Om det nu var någon som ville veta det. Förmodligen inte, haha.
Jag hittade te med glögg smak som jag har suttit och druckit hela dagen. Julkänsla på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0