Proficiency

Sitter här i köket och funderar på om jag ska göra en kraft ansträngning och ge mig in på Proficiency. Just nu läser jag på Advanced nivå men det vore checkt att få ett certifikat på Proficiency också. Men dom proven är tydligen väldigt svåra enligt våran lärare. Så jag har lånat en bok så får vi se vad som händer. Tänkte sätta mig med den imorgon och försöka plugga lite engelska. Så får vi se hur svårt det är. Advanced är ju inte överdrivet svårt. Det är bara min jäklans stavning som inte vill fungera. Hopplöst. Men jag får helt enkelt öva en massa massa på min stavning.
Jag hade på min den tröjan jag köpte igår. Den är lite halvt öppen i ryggen och jag kan inte bestämma mig för om materialet kliar eller inte. Det kliar lite från och till. Som typ nu när jag tänker på det. Haha. Men jag gillar den skarpt även fast den kliar lite.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0