Planerar

Ja, jag gillar att planera. Allt blir så mycket jobbigare om man inte planerar. Det finns mycket saker som jag måste kolla upp inom en snar framtid. Jag borde ta tag i mitt liv och göra något... Jag har inte lämnat huset idag och jag kompenserar de med att skriva en lista på vad jag borde göra...

Övergripliga planer på vad som ska göras:
  • Boka biljetter hem till jul.
  • Kolla med Fiona hur deras planer ser ut runt påsk. Jag kan eventuellt vara hemma i två veckor om dom åker till Nya Zeeland för att hälsa på massa släktingar. (de hade kanske vart kul att åka dit men får man välja mellan att hälsa på hennes släkt eller två veckor hemma.... det är inte ett svårt val)
  • Gå till frisören och klippa mig.
Nästa år runt jul och nyår har jag planer på att kanske åka till Brasilien och hälsa på Bruna. Men sen så har man ju förmodligen skolan och allt sånt oxå så det får bli att kolla upp sakerna i tid.
Veckans planering:
  • Göra mina engelska läxor, alla tre av mina läxor...
  • Se till att packa ur min väska som fortfarande står på mitt på golvet, lite halvt ivägen sådär...
  • Gå ut och fota alla gula löv på träden, det är så himlans fint
  • Träffa en svensk tjej till helgen
Jag har förresten hittat Photo Booth så här får ni en färgglad bild. Kände för att visa lite färg. Jag är väldigt färglös idag med mina vita jeans och mitt svarta linne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0