Miss L Nilsson

Haha japp, det är jag. Iaf enligt mina papper från banken. Banken skickar förövrigt ett träd om dagen till mig... Jag fick mitt kort häromdagen men jag har redan fått post från banken fyra gånger?! Knepigt eller hur... Jag har fått ett checkhäfte som jag förmodligen aldrig kommer använda. Jag har aldrig skrivit en check i hela mitt liv och varför göra livet svårt för sig?
Uppsi, nu får jag stänga ner datorn. Jag ska till gymmet och träffa Thais. Jag har inte vart på gymmet på hela veckan fastän jag haft två till gånger i min "planering". Men min vecka har inte varit den optimala känslomässigt så jag har bara inte känt för de. Men nu ska jag ta tag i saker och gå till gymmet. I'm off.
Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0