Lathet på hög nivå

Mitt löfte till Alexandra att ta tag i mitt liv och gå till gymmet gick la sådär... Jag hade bara ingen lust men imorgon ska jag tvinga med Maria till gymmet. Att det ska vara så jäklans svårt att gå till gymmet. Varför kan inte jag oxå älska att gå och träna? Det skulle göra de hela så mycket enklare. Jag känner mig ännu sämre eftersom jag till och med har träningskläderna på mig. Dom är väldigt mysiga. Haha det är lika illa de, vill bara krypa ner under täcket igen. Vad är det för del på mig, jag är dessutom trött dygnet runt.
Jag har iaf städat mitt rum. Och ätit lite mera godis. Det är farligt att ha godis hemma. 
Jag ska gå ner och fixa lite med barnens rum nu. Soppbilen förstörde min vilostund genom att låta jätte högt. Krossat glas och mosade plassaker (återvinning) låter förvånandsvärt högt hela vägen upp till mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0