Gud är emot mig

Vad är det för fel på denna dag? Inget går som jag vill... Om Gud nu finns så är han emot mig på alla sätt och vis idag. Jag skulle inte påstå att jag tror på honom men om han finns så har vi något otalt... Kanske var att jag höll på att somna i kyrkan förra gången? Eller så är det bara dålig karma. Bara för att jag listat ut den grymma planen; Om man är snäll mot en person så kan man jävlas med dom för då väger snällheten upp det hela! Visst grym plan, jag smed den när jag var ond mot Arez imorse. Mohahaha !
  • Väckerklockan väckte upp mig ur en dröm som jag ville fortsätta drömma i all evighet.
  • Inloggen på internetet i skolan krånglade och tog lång tid
  • Strömavbrott i skolan ledde till att hela skolan evakureades. Så där förstördes 75% av lektionen...
  • Jag kom försent till kyrkan - Alla stirrade surt på mig när jag smet in
  • Jag somnade nästan i kyrkan. Maddie ville att jag skulle vara med och kolla när dom gjorde en grej... Som tur var så var det inte längre. Haha jag förstår inte vad grejen är, varför ska det vara så sövande?
  • Vädret slog om och det blev iskallt så när Madds skulle leka i parken höll jag på att förfrysa
  • Barnen här hemma ville inte hålla sams idag
  • Jag orkar inte laga någon middag... Fifi och Jez gick precis ut och för att äta
Jag har huvudvärk. Jag kanske borde gå och lägga mig. Japp, gnällfian nr 1 idag. Jag smilade iaf för eran skull, visst är det ett äkta smile?
Hej då, Ha en trevlig kväll. Nu ska jag deppa av mig genom att vinna över Lucas på Wordfeud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0