Söndagsångest i det vackra vädret

Detta har varit en väldigt dålig helg om man skulle mäta den i produktivitet. Jag var ute med Maria i fredags och i lördags hade jag feber. Great eller hur? Jez tyckte att det var jätte kul att mobba mig för att han tyckte att jag hade en hangover. Jag tål inte att gå ut när jag har en början på att bli sjuk. Men jag hade något att mobba tillbaka med sen när han kom hem från pubben :P Efter några glas öl för mycket så är han ännu roligare än vanligt. Haha Jez är alltid rolig men ibland går de så långt att jag gråter av skratt... Som typ igår när jag var så trött.
Idag mådde jag iaf bättre, kände mig lite febrig när jag vaknade men under dagen så var det lugnt. Nu börjar feberkänslan komma smygandes över mig så det får snart bli att gå och lägga mig. Det var fint väder idag, för omväxlingens skull :) Så jag var ute på promenad och tog lite bilder i solen på olika saker. Jag har en sån där jobbig känsla hängades över mig... Ska sova nu och göra saken bättre.
Maria i fredags
Jag i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0