Fredag

Nu är det fredag igen och jag har spenderat halva min dag i sängen. När Fiona gick med Maddie till skolan så gick jag och la mig igen. Att försöka gå och lägga sig tidigt på kvällen är inte riktigt min grej. Även om jag är trött så går jag aldrig och lägger mig... Förstår inte min logik i de hela heller direkt..

Efter att ha läst ut en bok så hämtade jag Maddie på skolan och så tog vi en sväng förbi parken så hon kunde få leka av sig lite. Det börjar bli kallt här nu och man blir stört kall av att sitta stilla på jag sprang runt och lekte med Maddie en stund innan hon gick med på att gå hem.
När vi var påväg hem så kommer en silvrig hummer limosin. Som körde extremt långsamt (bilkö) i motsatt riktning. Det är inte varje dag man ser en sån bil. Däremot de som va inne i bilen var mindre trevligt. Fulla killar som tyckte att det var en jätte bra idé att få min uppmärksamhet. Ungefär så här lät de; " ohhhhh, Calll meeee babbyyyy" "Can I have you number" " come here" " ohhh sexxiii". Och så lite mera. Det gick ju inte att låta bli att skratta åt dom, de såg så roligt ut när dom hängde ut genom fönstrena och såg så lyckliga ut. Fast att vara i sällskap med ett barn när de hände var ju mindre kul, fast hon tycket att det var väldigt roligt. Dom kan la vart i min ålder, kanske något år yngre. Jag har funderat ett tag på om de verkligen var fulla eller om dom bara gav ett starkt intryck av att vara de.
Nu är jag fixat iordning mig. Jag och Maria ska ut och göra stan osäker. Haha :) Fast jag hade tänkt ta en lite promenad till Maria innan vi drog in till stan. Det får nog bli att beställa en taxi och plocka upp henne på vägen... Det har börjat regna ganska mycket. Urch, jag gillar inte regn, det blir så himlans mycket kallare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0