Födelsedagsbarnet Alexandra

Idag är det Alexandra Luleks födelsedag. Hon sitter förmodligen djupt nersjunken bland sina böcker och pluggar inför kommande tentan. Men ett grattisinlägg måste skrivas ändå. Det är ju lite mer personligt än att skicka ett grattis på facebook. Jag tänkte ringa och sjunga för henne oxå. Om några minuter. Innan hon läser de här och så blir mitt sjungsamtal förstört.. Det går ju inte. Eller kanske ska spela in en film och skicka på Whatsup.

EDIT: Så nu är hon grattad via telefon. Vi kom överresn om att ta tag i våra liv. Jag ska sluta äta godis och gå till gymmet och hon ska fortsätta plugga.

Grattis älsklingen min, jag saknar dig stört mycket !
HAHAHA ohh hjälp... Nu när jag försöker hitta en rolig bild jag kan lägga upp så hittade jag en mapp från när vi vart på universeum. Haha vilka bilder.. måste nästa lägga upp så du oxå får se dom alex.
Så här ser det ut när alexandra rider
De här är alexandras bästa kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0