Engelska människor har inte fattat hur man använder kläder...

Jag säger ju de.... Engelska människor vet inte hur man klär sig. Titta bara... Fast jag såg senare att det var ett par mini nonexisterande bomulls shorts. Men ändå, bakifrån såg det ut som att hon bara hade trosor på sig.
Jag kände mig tvungen att gå ut och röra på mig. Jag har bara varit hemma och inomhus hela dagen förutom en liten promenad och fotostund. Nu sitter jag i mörkret och kollar på ett barnprogram med Anushka. Det är ett helknäppt program... Inte konstigt att engelska människor är galna, titta bara på deras barnprogram.
Det var något vettig jag hade tänkt berätta för er men jag har redan glömt bort vad det var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0