Det regnar, vad oväntat

Nu kan jag faktiskt säga att det regnar som om det vore helt normalt. Det regnar faktiskt inte så ofta här. Bara ibland men skulle inte påstå att det är oftare än i Sverige direkt. Det har varit fint hela dagen och så börjar det regna nu. Bara de slutat till jag ska hemta Maddie på skolan vid fyra tiden. Jag har ingen lust att gå ut i regnet.
Jag är förresten duktig idag. Jag gick till gymmet även fast jag absolut inte hade lust med det. Imorgon kommer jag alldeles säkert ha träningsvärk i baksida lår/ precis under rumpan. Jag kunde inte lista ut hur man gjorde för att stretcha där... Kom inte på tanken att jag faktiskt kunde fråga någon som jobbade där heller smart som man är. Aja jag får skylla mig själv helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0