Det bara regnar och regnar

Jag befinner mig i landet regn. Det har regnat prektiskt taget hela dagen. Jag har använt mig av mina stövlar och mitt paraply för att inte bli genomvåt när jag satte foten utanför dörren. Idag har jag dessutom känt mig som en hemmafru av något slag. Strykt skolkläder, städat barnens rum, handlat lite, lagat köttbullar, kollat på barnprogram med dem. Och vart i skolan får vi inte glömma. Eller min snabba fika med Gunhild.
Lyckats hinna med en halvtimmas skype samlat med Alexandra och Branko ikväll med. Nu sitter jag och skriver knäppa saker med John. Han tycker väldigt mycket om de göteborgska orden "lixom" och "la". Som jag tydligen använder mig av för ofta. och jag tycker väldigt mycket om "fett" och "nice".
Hittade en nästan gullig bild på mig i hatt från i lördags när jag var i stan med Josefin. Vad tycks, passar jag i min röda hatt? Tänkte matcha den med orange rutiga handskar och en rosa jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0