Dagens I-lands problem

Nu sitter jag på golvet (mattan)(!) haha utan för lektionssal och väntar på att de andra gruppen ska bli klar. Jag hade ju tänkt åka till skolan i tid och sätta mig och plugga men jag hade bättre saker för mig imorse. Som typ att ägna en halvtimma att göra om mina flätor sådär fyra fem gånger. Och dom är fortfarande inte perfekta... Hmm att det ska vara så svårt att få dem helt i samma tjocklek och höjd på båda sidorna. Där har vi dagens I-lands problem. Jag satte ett hårspänne jag köpte i sommras i Spanien i håret för att döjla mina små toffsar. Jafg är lite förälskad i de hårspännerna jag köptet där nere.

Sen hade jag lite svårt att bestämma kläder. Mitt i mitt klädväljande så knackar de på dörren och när jag inte öppnar så är en en snuba som säger, in genom postinkastet, " hellooo, is someone there? " Så jag gick ner alla trappor och öppnade dörren med enbart en handduk. Och där stod en fönsterputsare. Haha gissa om jag blev förvånad. Jag visste inte att vi hade en människa som skulle komma och putsa våra fönster.
Ne nu blir det att göra min läxa innan lektionen börjar.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0