Borde sova

Jag vet inte vad det är för fel på mig. För fem minuter sedan så var jag så trött att jag skulle kunna somna på två röda sekunder. Men nää jag fortsatte med mig härliga engelska ordlista. Den där proficiency boken var mycket svårare än vad jag trodde... Har skrivit upp massa ord och fina förklaringar till orden i ett Iwork dokument. Ska släpa med mig datorn till skolan imorgon och sätta mig i biblioteket och plugga. Där får jag iaf gjort lite mer plugg än hemma... Hopplöst när man har tusen andra saker att göra. Det är så enkelt att bara glida in på flashbacks mest flippade trådar och bara skratta åt knäppa saker. Eller så fastnar jag i att läsa bloggar.
Innan underhöll jag med att kolla på olika utbildningar. Det finns ett master program i Stockholm som jag gärna hade velat läsa. Men men måste ju läsa nått annat innan... Åhh varför måste alla masterutbildningar låta jätte roliga och alla grundutbildningar jätte tråkiga. Den jag blev lite sugen på att läsa är helt på engelska(!). Consumer and business marketing heter linjen. Jag antar att jag måste läsa Bachleor linjen först men jag är inte helt säker så jag skickade iväg ett mail till skolan och frågade vilka olika linjer man kunde läsa innan man kunde söka till deras master program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0