a little bit tipsy...

Nu har jag haft frasen: Just a little bit tipsy på hjärnan i en halvtimma. Fiona skämtade lite lätt om de efter vårt fjärde glas vin. På en söndag kväll. Hmm känns stabilt. Men vi hade väldigt trevligt innan när vi satt och kollade på skor på internett och skrattade åt bilder från deras fredagkväll. Haha dom var väldigt underhållande. Men frasen vill bara inte försvinna.
Nu sitter jag och dricker mitt glögg te och äter en bar som smakar exakt som start (ni vet de där frukost flingarna). Jag skulle kunna äta hur många sånna där bars som helst, dom är stört goda.
Igår var jag och kollade på Twilight (!) och blev väldigt gnällig när den elt plötsligt var slut. Jag ville bara att filmen skulle fortsätta och fortsätta. Inte för att filmen var en sensation men ändå. Jag vill bara se klart den, inte vänta ett helt bloody år till...
Idag har jag vart i Birmingham och gjort ett försök till julklappsköp. Jag har köpt till min syster iaf. Nu måste jag bara fundera ut vad jag vill ha i present av henne. Mohaha jag är en kräsen syster som gör livet jobbigt för Maja.
Till lunch åt jag och Josefin SUSHI (!!!!). Inser ni hur lycklig jag var då. Fast de där nutella creepsen som man kunde köpa ute på julmarknanden var oxå väldigt läskande. Men att få äta sushi från ett rullband var mycket ballare än creeps. Jag kan ju faktiskt köpa nutella och göra pankakor här hemma utan problem. Men iaf, att äta sushi från ett sånt där rullande band som man jämt ser i filmer var jätte roligt. Alla de små rätterna rullade förbi en så var det bara att plocka åt sig tallrikar (olika färger=olika priser). Jag kidnappade en chokladmousse från rullbanden som var stört god. Den rullade förbi mina ögon ganska många varv (varven gick låångsamt) innan det var time för efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0